Cool Link's Mesti Clicks!

Saturday, April 21, 2012

Niat Nak Menggoda Suami Sendiri, Tapi Suami Orang Pun Tergoda Sama! WTF!



I'm so freakin speechless! Gua sudah tak tau nak cakap ape dah beb. Beginilah surat kabar dan majalah Melayu daripada Harakah, Harian Metro sehinggalah majalah santai lain. Memang tak habis-habis mempromosikan bahan ubatan berasaskan SEKS!. Aduhai mak datok, apakah seks itu suatu bisnes yang lucrative?. Well, its hard for me to deny it. Kat tempat aku lepas solat jumaat jer berduyunlah orang jantan berkumpul dengar 'ceramah' daripada 'doktor batin' jalanan yang entah ade ke tak kelulusan daripada Kementerian Kesihatan. Tambah kelakarnya, budak-budak sekolah pun tumpang sekaki dengar ceramah.


Dipendekkan cerita pasal satu iklan ni ha. Sorang wanita berusia 24 tahun yang merupakan pelanggan ubat pengencang payudara telah dipanggil menjadi model produk ubat tersebut. Tajuk iklan bukan main lagi power "Suami Lemas Dalam Dakapan", "Pro MONTOK", & "ANJAL DAN MANTAP". Pergh!, mau tboliak bijik mato owang monengoknyor kocuali den nan hanyo bulih ngucap yo. Yelah bro, dulu kopeknya sebesar sebungkus nasi lemak 20 sen jer la ni sudah naik jadi RM7 sebungkus!. Mungkin sudah ditambah lauk telur burung unta dengan dada ayam kot. Patutlah suami berselera gila. 


Aku pelik betul lah, macam mana KDN boleh terlepas pandang iklan besarkan payudara yang paling bodoh dan memalukan ini?. Yang model tu pun satu, sudah bini orang bertudung tanpa segan silu keluarkan statement berani tu atas alasan nak promosikan produk yang dipakainya. Sudah tu, semata-mata nak tunjuk betapa powernya ubat tersebut pun sampai nak ditayang kopek SELAMBAK TERSEMBUR sebagai bukti keberkesannya. 


Aduh.. Sengal.. Sengal.. Apa punya perempuanlah


Dulu suami ejek macam nasi lemak 20 sen. Lansung takde selera. Saya takut suami kalau suami saya cari perempuan lain sampai akhirnya saya berazam untuk ‘memantapkan’ payudara saya..Kini suami pulak yang terlebik cemburu apabila lelaki – lelaki di luar sana melirikkan mata pada saya, maklumlah terlebih seksi..



Shacklesmith : Semata-mata nak dapat komisyen jadi model takkanlah sampai promosi gila-gila ke tahap ni kot. Bikin malu suamilah.









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nak Ke Mana Tu?

Mana Nak Pergi Hah?