Cool Link's Mesti Clicks!

Friday, April 13, 2012

Lapan Penutup iPad Beserta Keyboard Yang Hebat! Amazing!

Sesungguhnya iPad merupakan sebuah gadget yang sangat awesome!. Ini kerana semenjak kemunculannya di pasaran ramai yang teruja hendak memilikinya. Almaklumlah, senang nak dibawa ke sana ke mari kan tak seperti laptop yang beratnya astaghfirullah buek sakik bolakang yor sampai nak merukuk bosujud pun payah eh. Kalau iPad masuk handbag perempuan pun boleh, so kalau nak bukak wifi sama di cafe ataupun mamak tidak menjadi masalah kerana beratnya teramatlah ringan dan nipis bentuknya.


Akan tetapi satu yang slacknya walaupun penggunaan touchscreen ni memudahkan tugasan scrolling dan navigating adalah cuma bila nak menaipla yang payah. Benda sikit-sikit takpe beb tapi bagi si kaki blog, tumblr ngan twitter tu pulak melecehkan lagi-lagi yang jenis jari menaip tu laju. Sebab mungkin menyentuh cermin ni tak berapa menyelesakan buat pengguna jenis ini.


Sebelum ni mungkin jugak korang pernah ternampak aksesori keyboard tambahan yang dijual berasingan beserta dengan tripod stand untuk iPad-nya sekali. Cuma yang melecehkan, ianya dijual separately dan tidak dalam bentuk clamshell. Oleh itu alangkah mudahnya jikalau casing dan keyboard ini digabungkan menjadi satu dalam bentuk clamshell sebagai mana notebook tradisional. Senang kan? Berikut adalah 8 iPad Case Keyboard menarik untuk korang semua.


So, kepada sesiapa yang tidak berkemampuan untuk membeli Macbook maka dengan adanya keyboard case ni bolehlah korang nak menggayakan iPad ni ala-ala Macbook. Hahaha!










Sumber : Geeksugar.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nak Ke Mana Tu?

Mana Nak Pergi Hah?