Cool Link's Mesti Clicks!

Wednesday, April 18, 2012

Gambar Menarik Neelofa Hasil Sentuhan AnnasEaskey di Paris.. Cun Dowh!

Jujur untuk aku katakan, aku bukanlah peminat Neelofa. Jika dibandingkan dengan Neelofa dengan Izara Aisyah, aku lebih favour Izara lagi sebab the latter lagi muda dan comel . :p


Sincerely, I have to admit that Neelofa is indeed a very beautiful and not to forget her foremost renown 'nasi kerabu dua bungkus' which has become a novelty for some men except me!. Tapi aku ingin bercakap di sini adalah mengenai kecantikan sebuah hasil kerja fotografi. Aku amat mengkagumi kualiti hasil sentuhan yang ditunjukkan jurugambar ini. Kudos to the photographer!







Sumber : Mynewshub


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nak Ke Mana Tu?

Mana Nak Pergi Hah?